Monday, June 07, 2004

Aku akan bercuti

Bismillah,

Aku akan pergi ke kelantan selama hampir 2 minggu 8/6-19/6 kerana urusan kerja project.Kemudian di perjalanan balik aku akan singgah di Pulau Tioman ..Best nyer!! ..

Rumahku ini ,aku tidak pasti kepada siapa akan kuserahkan untuk dijaga .Siapakah yang akan memberi makan Kuda dan singa peliharaanku di belakang rumah ini. Mungkinkah kuasa kasyafku mampu membuatku muncul sekali-sekala menguruskan rumah ini bergantung kepada masa dan adakah ada cc dekat kelantan ..hhehe.

So kawan-kawan ..aku akan merinduimu ..mudah-mudahn ia hanya tutup buat sementara ..atau adakah buat selama-lamanya ..hehe insyaAllah tidak ...GEMPAQ!! jer ..Salam persahabatan dan salam sayang buatmu dengan lafaz Assalamualaikum ..All the best yaa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home