Thursday, May 27, 2004

Aku yang tengah carca marba

Bismillah,

2 hari nih aku tengah takdak mood nak menulis . Aku tengah berperang mencari jawapan dan alasan untuk aku meneruskan penulisan berkaitan dengan kehidupanku. Aku telah jelaskan bahawa apabila aku menulis ,maka diri aku yang sebenar akan mula muncul .Aku tak suka !! aku tak suka diri aku yang serba lemah dan daif ini diketahui kerana apabila aku menulis aku menulis dari hati.Aku tak mahu isi hati aku diketahui oleh beberapa orang yang aku tak suka. Selagi aku ada di atas garis yang dibenarkan ..biarkan aku jangan kaco!! ... Hidup aku berkocak dan carca marba !! Mungkin aku telah melakukan kesilapan kerna menghebahkan weblog ini. Perlukah aku menulis lagi? aku hampir-hampir mendelete weblog ini ... tetapi ketika aku tidak keharuan itu..aku telah bertamu di teratak abang MBA ..

Cebisan kata-katanya merawat luka yang kembali berdarah ini .terima kasih .Nampaknya aku harus terus menulis..hehe.

(Ini tidak berkaitan dengan geju dan kawan-kawan yang baik dengan aku)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Asalamualaikum...emm,best la weblog ni...ade gak info yg bleh blaja..baru surf hari ni tapi memang tak bosan...good job and keep it up..btw,abg ni budak UTM gak kan..which faculty??saye pun budak utm gak...so just to inform that this website is cool..tak boring sbb time tgh surf nie memang boring yg amat...lepas surf kat weblog ni hilang skit boring...ok...gotta go..bye,wassalam..

March 1, 2005 at 5:10:00 PM GMT+8  
Anonymous Anonymous said...

Asalamualaikum...emm,best la weblog ni...ade gak info yg bleh blaja..baru surf hari ni tapi memang tak bosan...good job and keep it up..btw,abg ni budak UTM gak kan..which faculty??saye pun budak utm gak...so just to inform that this website is cool..tak boring sbb time tgh surf nie memang boring yg amat...lepas surf kat weblog ni hilang skit boring...ok...gotta go..bye,wassalam..

March 1, 2005 at 5:10:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home